JermanItem inspeksi pengubah jenis keringPunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya

  • masa pelepasan:2024-04-07 12:36:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:537
  • Penerangan pantas:

    Jerman,Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringAfter hours of continuous trial operation with a certain lo

Kandungan artikel

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

JermanPembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

DilijanSebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.


JermanItem inspeksi pengubah jenis keringPunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya



Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa,JermanPengubah jenis kering 1250kva, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Kebocoran minyak di flange looper

Pengurusan kualitiIsolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?


JermanItem inspeksi pengubah jenis keringPunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya



Pembuat pengubah jenis kering

Keadaan pemasanganDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur,JermanSuhu pengubah jenis kering,JermanPembuat pengubah kotak berulang, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

JermanPembuat pengubah jenis kering

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

JermanMaklumat produk lain
  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • HubliKarakteristik pengubah tenggelam minyakMasalah dan penyelesaian biasa

    HubliKarakteristik pengubah tenggelam minyakMasalah dan penyelesaian biasa

  • MaynoothPlatform angkat elektrik hidraulikApa projeknya

    MaynoothPlatform angkat elektrik hidraulikApa projeknya

  • MaynoothPembuat paksi naikPengenalan skop aplikasi dan ciri struktur

    MaynoothPembuat paksi naikPengenalan skop aplikasi dan ciri struktur

  • BordeauxJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapApakah peraturan survival industri

    BordeauxJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapApakah peraturan survival industri

  • BordeauxPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingAnalisis status quo industri pe

    BordeauxPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingAnalisis status quo industri pe

  • BordeauxLift penglihatan villa rumahPetua mengenai operasi industri

    BordeauxLift penglihatan villa rumahPetua mengenai operasi industri

  • segera:Peringatan: Maklumat JermanItem inspeksi pengubah jenis keringPunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya memberi anda JermanItem inspeksi pengubah jenis keringPunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya oleh syarikat kami, perkhidmatan JermanItem inspeksi pengubah jenis keringPunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk JermanItem inspeksi pengubah jenis keringPunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian JermanItem inspeksi pengubah jenis keringPunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya. JermanItem inspeksi pengubah jenis keringPunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di JermanItem inspeksi pengubah jenis keringPunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!