JermanPlatform angkat kereta api tunggalApakah syarat untuk menangani soalan

  • masa pelepasan:2024-03-13 20:07:43
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:596
  • Penerangan pantas:

    Jerman,Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada

Kandungan artikel

Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkat

Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkat

JermanPlatform penangkapan lengan lengan lengan menerima baja struktur berkualiti tinggi,JermanPlatform mengangkat selai aluminium 6-meter, dengan penywelding sisi tunggal dan proses bentuk sisi ganda. Ia dilengkapi dengan stesen pam hidraulik impor atau stesen pam hidraulik perusahaan kongsi rumah. Platform penangkapan operasi ketinggian tinggi dilengkapi dengan peranti keselamatan seperti valv keseimbangan dan pemeliharaan tekanan automatik, menjadikan platform selamat, boleh dipercayai, dan kekal. Serye platform kerja ketinggian tinggi ini mempunyai ciri-ciri pergerakan fleksibel, angkat stabil, kapasitas muatan besar, dan digunakan secara luas dalam berbagai industri seperti kilang, lapangan terbang, kilang kuasa, stesen, kuasa luar, dan pembinaan hiasan. Boleh dirancang dan dibuat mengikut keperluan peribadi dan keperluan penggunaan. Sebagai peralatan operasi ketinggian tinggi, prestasi keselamatan platform angkat tetap sangat penting. Bagaimana untuk menilai kualiti platform angkat tetap? Mari kita bercakap secara singkat tentang Kumpulan Mesin Intelligent Zhongyun. When inspecting fixed lifting platform products, it is necessary to carefully observe the quality and precision of the product, as good products cannot be separated from exquisite craftsmanship. Ini boleh dikatakan secara langsung berguna.

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?

Madinat Sittah UktubarDengan pembangunan terus menerus ekonomi, memenuhi keperluan masyarakat dan meningkat produktifiti, lif kargo hidraulik bermain peran penting dalam operasi ketinggian tinggi. Lif kargo hidraulik beroperasi ke atas dan ke bawah, dan boleh memberikan kita platform yang selamat dan stabil. Kita boleh memberikan keselamatan untuk keselamatan kita apabila bekerja di tinggi.

Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.

Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, memperbaikinya dan ketatkannya atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?


JermanPlatform angkat kereta api tunggalApakah syarat untuk menangani soalan



Sebaliknya ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm,Jerman8 ton jambatan naik bergerak, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.

Tinggi rendah plat asas mengangkat: mm (dari tanah)

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Pengurusan industriSemak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Jika ada masalah di dalam lif dan terdapat profesional elektrik yang hadir di platform angkat, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apabila memasang mana-mana komponen sistem hidraulik. Penggunaan platform lif untuk mencegah cat luaran dari pelepasan adalah luas, sama ada di pusat belanja, stesen, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar

Asas pemeriksaanPertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.

Selain itu, jalankan medium yang mengganggu dari platform mengangkat liga aluminum. Hapuskan media korosif,JermanPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta, seperti secara biasa menghapuskan peralatan logam, meletakkan kekeringan dalam alat ketepatan, dan menambah jumlah kecil penghalang korosif yang boleh memperlambat kadar korosif dalam media korosif.

Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

JermanPermukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru


JermanMaklumat produk lain
  • Santa AnaPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingMempengaruhi faktor harga

    Santa AnaPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingMempengaruhi faktor harga

  • Santa AnaHarga lif rumah tangga 5 tingkatApakah jenisnya

    Santa AnaHarga lif rumah tangga 5 tingkatApakah jenisnya

  • BarisalSaiz pengubah jenis kering 1250Penghantaran pantas

    BarisalSaiz pengubah jenis kering 1250Penghantaran pantas

  • FerraraPlatform angkat hidraulik bergerakKerosakan yang sering dihadapi

    FerraraPlatform angkat hidraulik bergerakKerosakan yang sering dihadapi

  • FerraraTekanan hidraulik bergerak paksi naikBagaimana pasaran membalikkan penurunan

    FerraraTekanan hidraulik bergerak paksi naikBagaimana pasaran membalikkan penurunan

  • MilanForklift boarding bridgeAnalisis model pemasaran terbaik industri

    MilanForklift boarding bridgeAnalisis model pemasaran terbaik industri

  • MilanPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilangDi manakah nilai penggunaan

    MilanPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilangDi manakah nilai penggunaan

  • MilanHarga pemutar hidraulikPandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri

    MilanHarga pemutar hidraulikPandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri

  • segera:Peringatan: Maklumat JermanPlatform angkat kereta api tunggalApakah syarat untuk menangani soalan memberi anda JermanPlatform angkat kereta api tunggalApakah syarat untuk menangani soalan oleh syarikat kami, perkhidmatan JermanPlatform angkat kereta api tunggalApakah syarat untuk menangani soalan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk JermanPlatform angkat kereta api tunggalApakah syarat untuk menangani soalan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian JermanPlatform angkat kereta api tunggalApakah syarat untuk menangani soalan. JermanPlatform angkat kereta api tunggalApakah syarat untuk menangani soalan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di JermanPlatform angkat kereta api tunggalApakah syarat untuk menangani soalan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!