JermanJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi

  • masa pelepasan:2024-03-25 21:07:04
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:134
  • Penerangan pantas:

    Jerman,Tahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerlukan pemasangan yang b

Kandungan artikel

Tahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi, dan kos teknik adalah tinggi, yang mempengaruhi bilik mesin terletak atas tradisional struktur bangunan dan penampilan.

Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

JermanKapasiti muatan berat:

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

ChilmariSemakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.

Untuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah, perlu periksa objek fizikal satu per satu. Penting untuk memperhatikan sama ada ada ada gangguan antara sirkuit minyak utama atau antara sirkuit minyak utama disebabkan sambungan yang salah. Jika ada sebarang gangguan, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.

Laras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik


JermanJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi



Apabila memasang,JermanPlatform angkat lengan kurva,JermanPrice of 10 ton mobile boarding bridge, nyahpasang, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.

Platform Lift Kemudahan&#& mdash; Perincian Produk Platform Penangkapan Orang Lumpuh& mdash; Perkenalan produk platform angkat yang lumpuh adalah kompak dalam struktur, mudah untuk beroperasi, dan mudah untuk dikekalkan. Platform gantung kursi roda yang bersandar menyelesaikan dengan sempurna masalah orang dengan cacat naik dan turun tangga di tempat awam. Keuntungan utama ialah ia tidak perlu mengubah teknik awam asal, dan sesuai untuk tempat yang tidak sesuai untuk rampa dan angkat lif. Perkara: Bahagian sempit tangga seharusnya tidak kurang dari mm, yang boleh dipasang di dinding atau tangga kereta tangan, menjadikannya mudah untuk beroperasi, Kapasiti muatan yang selamat dan boleh dipercayai: KG-KG Kelajuan Pemandu: boleh memutar mana-mana sudut, produk kita akan menambah keinginan untuk membina masyarakat dan komuniti yang harmonius.

Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu

pengurusanScaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding dan tindakan anti slip mesti diambil.

[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaan

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.


JermanJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi



Sebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.

Konsultasi bebasKebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan,JermanPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiri, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, memperbaiki atau menggantikan.

Arah penelitian teknologi adalah untuk memenuhi keperluan pasar dan pengguna dengan lebih tepat dan efektif, sehingga perusahaan boleh mempunyai keuntungan kompetitif. Suhu kerja minyak hidraulik untuk lif terlalu tinggi, yang merugikan komponen kerja sistem hidraulik dan boleh mempercepat oksidasi minyak hidraulik. Suhu kerja sistem hidraulik mekanik umum sepatutnya berada di bawah [UNK], sementara suhu kerja sistem hidraulik mekanik teknik sepatutnya berada di bawah [UNK]. Suhu kerja minyak hidraulik terutamanya mempengaruhi prestasi pendingin sistem hidraulik, jumlah yang masuk akal minyak hidraulik di seluruh sistem hidraulik, dan muatan dan kelajuan komponen sistem hidraulik.

Sekali lagi, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihan

JermanPeribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.

Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.


JermanMaklumat produk lain
  • UtrechtPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah ciri-ciri produk

    UtrechtPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah ciri-ciri produk

  • UtrechtTingkat Kecil Dalam Rumah VillaInovasi teknologi

    UtrechtTingkat Kecil Dalam Rumah VillaInovasi teknologi

  • Daerah KurīgrāmPrinsip pengubah kuasa tenggelam minyakKos yang berpatutan

    Daerah KurīgrāmPrinsip pengubah kuasa tenggelam minyakKos yang berpatutan

  • Bandar SanhePlatform angkat hidraulikAplikasi produk yang luas

    Bandar SanhePlatform angkat hidraulikAplikasi produk yang luas

  • Bandar SanhePemasangan paksi boarding hidraulikCorak pasaran perkhidmatan

    Bandar SanhePemasangan paksi boarding hidraulikCorak pasaran perkhidmatan

  • Bandar LangfangPaksi penerbangan tetap hidraulikApa kelebihan prestasi

    Bandar LangfangPaksi penerbangan tetap hidraulikApa kelebihan prestasi

  • Bandar LangfangPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah ciri-ciri industri dan fungsi yang

    Bandar LangfangPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah ciri-ciri industri dan fungsi yang

  • Bandar LangfangTingkat kedua lif kecil rumah tanggaUntuk menjadikan perkhidmatan itu nyata

    Bandar LangfangTingkat kedua lif kecil rumah tanggaUntuk menjadikan perkhidmatan itu nyata

  • segera:Peringatan: Maklumat JermanJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi memberi anda JermanJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan JermanJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk JermanJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian JermanJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi. JermanJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di JermanJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!