JermanTahap putaran mengangkat tetapSelamat datang untuk bertanya

  • masa pelepasan:2024-03-20 18:21:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:72
  • Penerangan pantas:

    Jerman,Parameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, sudut lengkung, li

Kandungan artikel

Parameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, sudut lengkung, lif: muatan bernilai, tinggi angkat besar, kuantiti, bilangan lantai dan stesen.

Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

JermanLif tambang digunakan untuk mengangkut pegawai dan barang di tambang.

Dipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan, ekonomi dan kemudahan pelaburan besar, perubahan dan projek pembangunan dalam industri lif.

FreienbachParameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, sudut lengkung, lif: muatan bernilai, tinggi angkat besar, kuantiti, bilangan lantai dan stesen.

Keselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, tetapi terdapat juga banyak tempat di mana masalah boleh berlaku. Beberapa orang telah ditangkap kerana pintu yang tidak normal membuka dan menutup sementara yang lain telah menghadapi situasi di mana butang lif tidak berfungsi dan skrin paparan hitam, membuat ia sukar untuk melihat lantai dengan jelas. Beberapa orang telah mengalami bahaya jatuh lurus beberapa lantai. Walaupun mungkin tidak ada cedera peribadi mengambil lif bukan tentang mencari atau bertindak dalam filem.

Kekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik, supaya lif tidak membuat bunyi yang tidak menyenangkan semasa operasi dan membuka pintu. Perhatikan pemeriksaan plat hubungan keselamatan atau plat hubungan jenis tirai cahaya penyukar wayar dari lif, kerana frekuensi membuka dan menutup pintu di lif adalah tinggi, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.


JermanTahap putaran mengangkat tetapSelamat datang untuk bertanya



Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Jika pembatasan kelajuan juga pecah dan kelajuan tidak dicapai, lif juga akan memicu set ketiga peranti perlindungan&#& mdash; Lidah keselamatan secara mekanik menghentikan kereta di kereta panduan.

Lakukan kerja statistik dalam industri lif, mengumpulkan, mengatur, dan menerbitkan maklumat industri,JermanPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggi, melakukan kajian dan analisis data statistik, menyediakan dasar untuk membentuk industri, dan menyediakan perkhidmatan maklumat untuk perusahaan.

Dokumen kualitiKomponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah

Kekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta,JermanPlatform angkat aliran aluminum, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik, supaya lif tidak membuat bunyi yang tidak menyenangkan semasa operasi dan membuka pintu. Perhatikan pemeriksaan plat hubungan keselamatan atau plat hubungan jenis tirai cahaya penyukar wayar dari lif, kerana frekuensi membuka dan menutup pintu di lif adalah tinggi, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.


JermanTahap putaran mengangkat tetapSelamat datang untuk bertanya



Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

Proses aplikasiDipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan, melakukan demonstrasi awal dan penilaian selepas progresi, ekonomi dan kemudahan pelaburan besar, perubahan dan projek pembangunan dalam industri lif.

Kami cadangkan pelanggan memilih jenis lif yang sesuai untuk digunakan berdasarkan keperluan penggunaan sebenar mereka. Pada masa yang sama, penting untuk memperhatikan bahawa penghasil mesti mencari staf berkualiti dan pemasangan, terutama jika terdapat titik penyelamatan di dekat sini, untuk memastikan masalah penggunaan masa depan dan kadar kegagalan yang lebih rendah, jika tidak penyelamatan akan menjadi sangat sukar. Untuk masa yang lama, penghasil lif rumah mempunyai julat lengkap produk, kualiti yang baik, dan harga diskon. Pada dasarnya mereka disesuaikan berdasarkan saiz lif shaft sebenar villa. Jalan naik biasa mempunyai saiz jaring mm lebar x mm dalam, dan saiz kereta mm lebar x mm dalam. Saiz pembukaan mm lebar, dan pintu bahagian pusat automatik. Jalan naik biasa mempunyai saiz jaring mm lebar x mm dalam, and the car size is mm wide x mm deep. The door size is mm wide and the manual door is opened. Lift merujuk kepada kereta yang melayani beberapa lantai khusus di dalam bangunan dan berfungsi dalam sekurang-kurangnya dua baris bertentangan ke aras mengufuk atau dengan sudut lengkung kurang dari darjah ke garis menegak; Peralatan pengangkutan dengan gerakan trek yang ketat. Terdapat juga jenis langkah, dengan papan langkah dipasang pada trek untuk operasi terus menerus, biasanya dikenali sebagai escalator atau jalan kaki bergerak. Peralatan angkat tetap melayani lantai tertentu. Lift menegak mempunyai kereta yang berjalan dalam sekurang-kurangnya dua baris menegak atau dengan sudut lengkung kurang dari darjah; Antara jejak panduan yang ketat. Saiz dan bentuk struktur kereta angkat memudahkan akses penumpang atau muatan dan muatan barang. Secara tradisional walaupun kaedah memandunya, lif dianggap sebagai istilah umum untuk pengangkutan menegak di dalam bangunan. Menurut kelajuan, ia boleh dibahagi menjadi rendah

Pulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.

JermanKeukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.

Kenyamanan merujuk kepada kesan sensori pemecut lif, getaran, bunyi, dekorasi, cahaya dan indikator lain pada orang. Bunyi ini terutama dihasilkan oleh mesin tarik, jadi perlu memilih mesin tarik dengan bunyi rendah. Sistem ini boleh mengurangi getaran dan meningkatkan kesenangan.

Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini


JermanMaklumat produk lain
  • Santa AnaPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingMempengaruhi faktor harga

    Santa AnaPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingMempengaruhi faktor harga

  • Santa AnaHarga lif rumah tangga 5 tingkatApakah jenisnya

    Santa AnaHarga lif rumah tangga 5 tingkatApakah jenisnya

  • BarisalSaiz pengubah jenis kering 1250Penghantaran pantas

    BarisalSaiz pengubah jenis kering 1250Penghantaran pantas

  • FerraraPlatform angkat hidraulik bergerakKerosakan yang sering dihadapi

    FerraraPlatform angkat hidraulik bergerakKerosakan yang sering dihadapi

  • FerraraTekanan hidraulik bergerak paksi naikBagaimana pasaran membalikkan penurunan

    FerraraTekanan hidraulik bergerak paksi naikBagaimana pasaran membalikkan penurunan

  • MilanForklift boarding bridgeAnalisis model pemasaran terbaik industri

    MilanForklift boarding bridgeAnalisis model pemasaran terbaik industri

  • MilanPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilangDi manakah nilai penggunaan

    MilanPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilangDi manakah nilai penggunaan

  • MilanHarga pemutar hidraulikPandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri

    MilanHarga pemutar hidraulikPandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri

  • segera:Peringatan: Maklumat JermanTahap putaran mengangkat tetapSelamat datang untuk bertanya memberi anda JermanTahap putaran mengangkat tetapSelamat datang untuk bertanya oleh syarikat kami, perkhidmatan JermanTahap putaran mengangkat tetapSelamat datang untuk bertanya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk JermanTahap putaran mengangkat tetapSelamat datang untuk bertanya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian JermanTahap putaran mengangkat tetapSelamat datang untuk bertanya. JermanTahap putaran mengangkat tetapSelamat datang untuk bertanya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di JermanTahap putaran mengangkat tetapSelamat datang untuk bertanya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!